Mitt första inlägg på riktigt länge!

Hej alla söta, saknat mig?
Det här med blogg är riktigt svårt och jobbigt.. Ena sekunden vill man blogga hur mycket som helst medan den andra sekunden orkar man inte ens bry sig om någon person lägger upp världens fulaste bilder på en, för man bryr sig inte ett dugg..
Men klockan fyra i natt när vi hade fått en halvt ny design så tänkte jag att bloggen är värd några inlägg till iallafall.
Så, idag har jag inte gjort mycket alls. Kom hem från Josefin vid halv två för att hjälpa pappa med mitt badrum (jaaaa! MITT badrum!) sen ska jag bara tagga inför kvällens träning! 

Så om en timme blir det tunnelbana till bromma, så jag borde nog gå och göra mig iordning. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0