16 maj 2010 - Louise

Heemmmaaaa!
Nu är jag som sagt hemma efter en hel dag i Uppsala.
Vi tog tåget in vid elva tiden imorse till Uppsala Centrum. Måste säga att det är en underbar "liten" stad det där och fint väder var det också ;) hehe.
Sedan var det fullt ös och jag grattar alla medaljörer, även våran förening som tog hem två silver medaljer!
Även igår var det tävling där, fast då var det JSM som gällde. Även då så tog vi en silver medalj!
Ni får lite bilder senare då de kommer upp och vi laddat in bilderna från Josefins kamera.
Nu ska jag försöka hinna med lite plugg innan jag sätter mig framför tvn och dör.
Pusspåer!


Finafina juniorer!
Foto: Cornelia Grip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0