SM

Eftersom ingen av er jävlar som läser här varje dag svarar om ni kan läsa så antar jag att ni kan det!

SM var i helgen.. och FYFAN va vi va bra!   Saken var den att förträningen gick skitbra. Men när det var dags för tävling gjorde vi några riktigt onödiga missar!
     Hela dagen gick vi runt och bara mådde skitdåligt eftersom vi "visste" att vi skulle komma dåligt och att vi inte skulle få medalj!
     När det då var dags för prisutdelning skulle de ropa upp bronsmedaljörerna i SM.. jag och många runt mig trodde att vi inte skulle få medalj alls.. men när vi då hörde Brommagymnasterna Dynamites Dolphins i högtalarna såg jag allas miner! HAHA underbar syn!  Nej men fyfan va skööönt det var att höra. Och att vi då hade massa missar i bygg så måste ju det bevisa att vi kickade ass på allt annat!!!  

Ja Fyfan vad jag älskar er dolphins!!

ThereseNinaNathalieNattaMalinCaroline
BellaFridaJohannaJosefinVictoriaEmmaf
LouiseSophieEmmaBDeniseElinSandra
CassandraCorneliaIdaOlivia
Och Såklart våra Underbara tränare Rebecca och Rita

Tack för ett underbart år och FYFAAAN vad jag kommer att sakna er!!!







PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSS


Kommentarer
Postat av: Aleks

Ni var grymma igår! Grattis till Bronset :D <3

2010-06-07 @ 18:31:50
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0