Josefin

nu är jag uppe :) .. MATTE PROV IDAG  fyfan..
fick svar från min läkare vad det va med mitt knä.. för ett år sedan när jag började få ont hade jag överansträngt mig, men eftersom jag fortsatte träna så fick jag inflamation under knäskålen, i ledbandet.. vilket inte går att göra något åt förutom att vila i minst ett halvt år... :'( så det söööögballleeeeee!   men jag tror jag ska tävla nu i mars ändå !!! och sen efter det.. ta ett års paus:( snyyfft

snart ska jag till skolan :):):::):):))):):)):) (hehe) vi har bara gympa, psykologi och matte hehehe...
PUSS PÅ EEER SMÅRUMPOOOOOOR


Kommentarer
Postat av: emma

men åh fan vad trist josse!! :(

2010-01-22 @ 17:18:13
URL: http://emmarasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0