/Josefin

Hemmaaaaa!!! kliver in genom dörren och ser att natta och jacob just ätit frukost.. HAHA ! trötta jäävlar :)
alla affärer där det fanns band och så va stängda.. förutom en liten där vi hittade ett julband.. hahah(?) men det va ganska gulligt faktist.
     i går kväll äääggggddeee jag på risk (ett spel) höhöh jag hade hela världen och lollo hade lilla europa (AA)

klockan tio gick vi ut med hunden... eller åkte(?) heheh vi drog på oss längdskidor och tänkte ha lite kul men icke... jag har vääärldens fart ner för uppfarten, men så kommer jag ut på vägen (SOM ÄR SANDAD !! ) och där tar det tvärstopp... haha så vi går ner till en annan väg som vi tror inte är sandad.. men joo den är också sandad!!! så vi gräver ner skidorna och går !
har skrivkramp nu (har inte riktigt kommit igång med skolan hehe) så ni får bilder istället :D PUSSISSAARRR

hehehe

snuuutttteee

riiiskfyylltt (thihihi)

 Från idag ! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0