detta gör jag innan jag gör läxan...

- Har du pussat nummer 2 ?
hahanej fan
- Vad har du för relation med nummer 20 ?
Erika-gick i mitt lag och en vän!
- När ska du träffa nummer  24 ?
Sophie-på tisdag !!!!:D:D
- Är nummer 18 söt ?
Carro-jaaaaa halllåå .. alla delfiner e sööta!
- Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
My-snääälll unge ! :D
- Gillar du nummer 14 ?
Naomi-jaa. klockren !
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
Daniel- nej höhöh
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång ?
Mia- blir väl nästa söndag då vi har träning med dragons
- Är du nära vän med nummer 23 ?
Rebecca- det är min underbara tränare :D
- Har du gått på bio med nummer 4 ?
daniela- ja det har jag  hehe
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35 ?
Ida-  vad menas med gå ut ? heheh...
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
Aleks- allt möjligt !
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
hanna- JAA
- Vad har du och nummer 24 för relation ?
vi går i samma laag förstår duuuu :D:D
- Vad skulle du vilja göra med nummer 26 ?
emma- just nu.. ingenting xD
- Vad är det bästa med nummer 37?
jacob- han är min bror! och världens bästa!!:D<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0