Det är dags för fredagsmys!

Fredag! Det klingar i huvudet på mig! Ikväll blir det hur mysigt och lungt som helst, har saknat min familj... hihih.
Vi ska beställa hem pizza och bänka oss framför tvn för att kolla lets dance. Kan det bli mysigare?
Kan det säkert... men så tänker jag spendera min fredag iallafall! hahaaa!

Idag var det en sjukt härlig dag med bara två lektioner, det är så man ska ha det, inte sluta fem som vi kommer att göra nästa vecka då vi börjat med vårterminens schema... :( Sadfaces!

Vad ska ni göra ikväll? Fest, mys eller plugg? hahah. Det sista är bara hemskt om man måste göra det! :(

/L

JL i sommaras.


Kommentarer
Postat av: Lisa Foto

Tack så mycket för kommetnaren! :) Uppskattar det! :)

2010-01-15 @ 16:44:12
URL: http://lisaadelialinneaullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0