Josefin

älskar att vakna och må dåligt .. :D
nej men nu mår jag lite bättre i allafall.. får se om det blir skola i morgon eller inte.

har legat och sovit hela förmiddagen och kände att jag behövde komma ut lite :) så tog en promenad med pappa och buddy..  är sällan ute mitt på dagarna, det är ju som sagt SKOLA MITT PÅ DAGEN!! jätteskönt i alla fall!

nu ska jag ta något och äta och ställa mig och göra en macka till Louise som jag ska möta på tåget till bromma sen.:') jag är så snäääälll!


På söndag är det ju allahjärtansdag också!!! :D  då blir det myyspyys :D
jag föreslog till pappa att vi skulle köpa en valp och slå in i en stor hjärtkartong och överraska familjen... HAHA ni skulle sett hans min :D

nej men vad ska ni köpa till era föräldrar(?) pojk/flickvän? bror kanske?  let me knoow!! :D

PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0