Tidsfördriiiiiiiiiv

Namn: Josefin
Piercingar: nej
Tatueringar: nada
Längd: 168 cm
Skostorlek: 37 ibland 38
Hårfärg: haha! brunt
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Island! HAHA.. nej jag vill bo i sverige om klimatet skulle bli varmare.
Tänker du på självmord: nej
Dricker du alkohol: ja
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: en som jag fick av min bror.
Vad är du rädd för: spindlar och ormar!
Gillar du att tvätta: vet inte ens hur man startar tvättmaskinen..
Gillar du Berg-och-Dalbana: Om jag gör

SENASTE..
Film du hyrde: Old dogs
Film du köpte: åh herregud.. köper typ aldrig filmer
Låten du lyssnade på: top guns cheermix.. hehe
Låten du hade på hjärnan: memories
Personen du ringde: Min bror
Tv program du tittade på: Modern Family
Personen du tänkte på: DIG

ANTAL..
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dig: vet inte .. hoppas inget
Gånger ditt namn varit med i tidningen: det är ju inte bara jag som heter Josefin:)
Ärr du har på kroppen: oj.. ett på knät och ett vid svanken

SENASTE..
Bok du läste: About a boy
Personen du fick mail av: mig själv
Personen du fick brev av: min mentor.. haha
Personen du fick sms av: Jacob
Gången hela din familj åt middag tillsammans: mina föräldrar är skilda
Saken du köpte: Wienerbröd
ALLMÄNT..
Vad har du gjort idag: Gått i skolan och pluggat.
Var det kul: NEJ
Hur tidigt stiger du upp: vardagar runt åtta, helger runt tio-elva
Gillar du att slåss: HAH!
Vad ska du göra idag: Sova, hoppas på att min hals går över
Är du seriös: Ja när jag vill
Vad är du allergisk mot: spindlar!
Var har du ont: just nu: knät och halsen. hehe
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer: Jaa
Favorit serie: ELITserien.

Håkan Hellström eller The Ark: nejmen fyFAAAN
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Vad är det med er?
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: inte överdrivet
Är du glad nu: neutral :)
Var du glad igår: JA för då va det träning!!!:D
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Nej
Kan du sjunga: Alla kan sjunga!
Mer värt än guld: kärlek 
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: USA igen, men om jag måste ta ett där jag inte har vart så tar jag...japan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0