Josefin- ojdå

ojojoj haha vi bloggar aldrig ...
några läser samma inlägg varje dag ?hehe

nej men vi kommer nog inte ha så mycket tid till att blogga , vi både pluggar och tränar väldigt mycket nu första terminen , men vi får väl hoppas att det blir lugnare snart ,så att vi ska klämma in lite inlägg xD

just nu har jag ingenting att göra , min hårddisk kom i dag så det tog jag och packade upp och skulle koppla in.
jag skulle lägga in alla bilder på det eftersom mitt dataminne är snart fullt ....
ja va tror ni jag gör !?!?!?
jo jag tror att jag har lagt in alla bilder på den nya hårddisken och raderar dom andra , både från mappen och papperskorgen(fördärtardomocksåplats), äh ja, och så går jag in på hårddisken och ja....... DOM VA FUCKIN' BORTA!!!
så där rök alla bilderna från två år tillbaka ...
buhuhu , fyfan va hemskt

nej nu ska jag gå och ta lite glass och ropa på pappa så får han göra nått åt det här !:)

so long !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0