svaren!

Tränar ni något?
svar: ja , jag och Louise (som jag bloggar med) tränar cheerleading sen ett år tillbaka! superroligt , du borde prova!

Vilken är din idol?inte i idol,utan bara en idol?och när kommer du byta header?
svar:hehe, min idol .. hmm svår fråga men nickelback är ett band som är grymt bra!! header ska vi byta snart , den är påväg ! kommer nog kanske i veckan :)

Hejhej, hur är det med dig ? några härliga planer inför helgen?
svar:hej! med mig är det bra, hur är det med dig ? helgen kommer bli en riktigt plugg-helg ! -.- fyfan , men sånt måste göras.. vad ska du själv göra ?

Hur länge har du gått på cheerleading?
svar:jag och Louise har gått lite mer än ett år på cheerleading, och har lärt oss huuur mycket som helst! går verkligen att bli bra på kort tid om man är motiverad , vilket vi är ! 

Vilken förening går ni i ?
svar:vi går i dynamites, (stockholm dynamites) det finns massor med föreningar i sverige ! men jag måste nog säga att dynamites är RIKTIGT JÄVLA BRA !

Vad fick er att börja blogga ?
svar:jag vet faktist inte riktigt ,vi började i åttan tror jag , och vi ville väl vara som alla andra antar jag , haha !
så vi startade brelin, höhö


Kommentarer
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Tittar in och önskar dig en fin Fredagskväll och en skön helg :)

2009-10-02 @ 20:12:56
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: M A T H I L D A

sv: tja.. :P vet inte riktigt vad jag ska fråga så.. men vad gör du annars då?

2009-10-02 @ 20:56:50
URL: http://mathiildaslife.blogg.se/
Postat av: cicci

hahah men ja kommer inte riktigt på va ja kan fråga dig haha! :D

hur är läget annars ? :)

2009-10-02 @ 21:16:36
URL: http://ceciliango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0