Louise - Tjena grisöron!

Hejsan alla söta med grisöron :D
Nu sitter jag och väntar på att mitt te ska bli färdigt, det blev liksom mammas uppdrag eftersom jag varit så duktig och pluggat en hel timme..
Idag slingade både jag och josse håret, lite sådär utan att tänka oss för. Men det gick jättebra och resulterade i en Josefin med blondare slingor i håret och en Louise med rödbruna slingor i håret. (det är snyggare än vad det låter som ;))
Imorgon är det träning och ska bli så sjukt roligt! Hoppas vi inte ska spring bara, det börjar ju bli så kallt att halsen dör varje gång man springer.. :(
Här får ni iallafall några bilder på mig i slingmössa.. "JÄTTESÖT"




Kommentarer
Postat av: Erika

sv: hehe jaha okej :)

2009-10-05 @ 21:46:19
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0