josefin

haha vi är ju så dåliga på att blogga :O höhö....
idag gick jag lite tidigare från skolan för att jag skulle till tandläkaren , hon sa att nästa gång kanske jag får ta bort den , !!:D:D om inte så får jag det gången efter det , xD men ändå vafan! har ju bara haft den i nästan fem månader ! :D

hade matte-prov i går som gick bättre än väntat faktist ! vi får väl se vad vi får men, ganska bra gick de nog .
och idag hade vi företagsekonimoA-prov , kom BARA såna saker som jag hade läst om så det va ju bra , hehe annars hade det gått heeelt och pipsvängen!

jajaja jag vet , vartfan är bilderna , men asså min mobiljävel funkar ju nte xD ska ägna lite tid åt det där nu när det är helg , för det skulle ju vara roligt om jag kan dela med mig av bilder till er xD

här kommer lite bilder sålänge ! :D

pusspåer!
hittade lite bilder i arkivet ! tihihi

från 80-tals dagen XD

MIN LILLEBROR I SPANIEN FÖRRA ÅRET! GULLIPLUTTIS

LOLLO I HENNER SCORPION! MEN NU ÄR DET MYCKET FINARE ! NI KAN INTE TÄNKA ER HUR BRA HON HAR BLIVIT ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0