ja som sagt.. det är söndag!

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?'
äre tidigt eller?
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
ingenting bara i väskan 
Vilket ord rimmar på "test"?
Fest!
4. Favoritplanet?
pluta (låtersågulligt)
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
jacob
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
tävlingslåten från förra året
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
en vit oversize t-shirt
8. Sätter du etiketter på dig själv?
OM jag gör
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
strumpoor 
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust
11. Vad gjorde du vid midnatt?
sov, skulle upp tidigt
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
ja xD
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
i stan ...
14. Vilket uttryck använder du mest?
"hahaha ", om det nu är ett uttryck
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
min lillebror !
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
min hund
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
inga! :D
18. Vilken ålder har varit bäst hittills?
15, eftersom jag nyss fyllde 16:P
19. Din värsta fiende?
alla älskar mig !
20. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
en svart med mitt namn på!
21. Vad var det senaste du sa till någon? och till vem ?
okey till pappa , hehe
22. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
en miljon dollar, vad får man ut av att kunna flyga ?
23. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
alltid !
24. Senaste låten du lyssnade på?
nickelback-next go round


Ta fram din mobil.

Vem ringde du till senast?
lollo

Vem ringde senast dig?
lollo

Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
okey :p :)

Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
lollo

Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
ja det kan du :D men det skulle ju vararoligt att färga ida (A) haha

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
ja ::-D<3

Har du några utkast?


Vad är ditt rekord i snake?
har inte det

Vad har du för kontakter som börjar på...
J?: jacob, jim, joh-anna
C?: ingen :O
M?: mamma, martina, moffa,mormo
A?: adam H, adam W

Vem ringde du senast på snabbuppringningsnumret 2?
Har inga snabbuppringningsnummer

Vad står det i dina påminnelser?
shoppinglista

Titta i din telefonbok
10
. devils hanna
40. mamma
12. devils huusko
36. joh-anna
49. nicklas
4. daniel
21. dolphins olivia
6. daniela
3. aktiekurser :O
7. devils aleks
17. devils nicole

Har du pussat nummer 10?
Nej
Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 40?
att träffa henne :)
När ska du träffa nummer 12?
vet inte D:
Är nummer 36 söt?
min låtsasmamma -.-
Vad var ditt första intryck av nummer 49? 
vad har hänt ! :O
Hur träffade du nummer 4? 
genom min bror:O (haha)
Gillar du nummer 21?
jaaa ! bästa olivia !
Har du träffat nummer 6 den senaste månaden?
nää
När såg du nummer 3 sist? 
jadu, jag vet inte ens vem personen är !!!
Har du varit i nummer 7 hus?
Nej
När är nästa gång du ska träffa nummer 17?
snart hoppas jag :)
Är du nära vän med nummer 4?
nej
Har du gått på bio med nummer 21?
Nej
Skulle du kunna gå ut med nummer 40?
på promenad ja! ut? NEJ haha
Vad pratar du och nummer 12 oftast om? 
cheerleading
Känner du nummer 36? 
Ja
Skulle du kunna ge nummer 3 en kram?
neej , höhö
Hur är vänskapen mellan nummer 10 och 21? 
tror det är ganska bra , de går i samma lag
Hur länge har du känt nummer 17?
Sen augusti förra året
Har nummer 49 ett förhållande? 
ingenaning
Skulle du vilja slå 6 i ansiktet?
nej varför? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0