när börjar julkalendern?

ååh titta ,Erika fixade våran efterlängtade header!!! :D glada vi är nu asså ! :D

det är ju megamörkt, det ändå som fattas är jullov och julkalendern...........
skolaskolskola idag också, tråk men vad gör man inte för att plugga(?) 
    har int ehänt någon speciellt någondag... hehe ,
JOOO vi hade lagkväll i lördags, trevligttrevligt!!! 
bilder får ni nite idag , och jag lovcar inte att ni får de någon annan dag i veckan heller , mahaha efter som jag sucks på att lova sådant! , tihihi !

men nu ska jag hoppa in i duschen , och sova TIDIGT!!! :D 
XOXO

hahah fiiiin liten lillebror jag  har (?)


Kommentarer
Postat av: michis

fin header!! :D<33

2009-11-09 @ 20:47:50
Postat av: Anonym

nice har helgen varit bra?

2009-11-10 @ 00:48:13
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0