Louise - Underbara kvinnor vid vatten.

Har just kollat vilken bok jag ska läsa till en uppgift till svenskan.
Jag är lite av en person som gillar den gamla tiden.. haha. Inte så att jag klär mej i korsett en stor fet klänning och håret uppsats hur som helst, utan jag gillar att läsa om hur det var då.
Jag valde Underbara kvinnor vid vatten, av Monika Fagerholm.
Har bara en liten aning om vad den handlar om och den värkar vara ganska bra. Någon som läst den?
Liten bokrecension? haha.
Nu ska jag iallafall duscha och sen göra lite grejer, sen blir det nattinatti!
Hejdåååå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, tycker du att MIN header är cool? Tack! Jag blev faktiskt lite avundsjuk på din jag. Din bloggs utseende över huvud taget, snyggt! :)

2009-03-09 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0