Louise - Tips!

Nu kommer lilla jag med ett mysigt tips!
Ni kom ihåg att jag fyllde år för inte så längesen? Då var jag och min familj på en resturang för att fira mej. HIhi.
Resturangen hette Stekpannan, ett passande namn kanske? Jag måste bara ge dom en massa credit, det var jättetrevligt där! Super mysigt och personalen kom med ett ljus på glassen och sjöng för mej. haha, tack!
Förresten måste jag ge lite credit till Tommy och den andra.. haha kommer inte ihåg vad han hette.. -.-
Men tack för att ni fick hela resturangen att stämma in, inte för att det kändes så passande just då! hahaha. Pussipuss på er :D
God mat var det också förresten! Det är nog ganska bra att veta om en resturang kom jag på..! haha.





Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, den restaurangen var jag på för jätte länge sen, typ när jag var 10 år kanske! då tyckte jag att den var väldigt bra! :D kramkram

2009-03-26 @ 15:00:52
URL: http://thatshannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0