Louise

Nu har jag varit asduktig, jag har pluggat, tränat på programmet och ätit en massa nyttig mat!
Den här kvällen tänkte jag ägna åt mej själv, fixa naglarna, ta ett mysbad och sitta framför tvn och säcka järnet!
Ni som någonsin handlat ett par högklackade skor från H&M, ni måste ju erkänna att dom faktiskt är väldrigt bekväma?
Jag har handlat två par skor där och dom senaste jag handlade var ett par sommarklackar som är vita och underbara!
Längtar sååå till att få använda dom! Någon som vet när våren hade tänkt och starta...?


398 :-


Kommentarer
Postat av: Victoria

vilken jättegullig blogg ni har:)

Hur gamla är ni?

2009-03-08 @ 20:58:25
URL: http://kalasakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0