Josefin - välkommen tillbaka ...

till skolan -.-
efter ett så skööönt lov så ska man börja skolan igen ! med en helt vanlig tråkig måndag -.-
såhär såg jag ut idag ! :D

i går va ju jag och Louise och shoppade lite, jag kom hem med...
några nagelack

krääämer

en midjekort tröja från vera moda

en midjekort tröja / sommarjacka från salt

ett linne från gina tricot

en sjal från MQ

vita tygskor från hm

en aprikos rouge från make up store

det va allt tror jag (?)

nu ska jag gå och måla mina naglar ! puss

Kommentarer
Postat av: ....

som sagt palla jävla stureplans bimbos

2009-03-02 @ 17:34:26
Postat av: ....

men det va ändå snygga kläder så allt för arg kan man inte bli men :(

2009-03-02 @ 17:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0