Josefin - vakna !!!

igår va vi hos emma som fyllde år, måste säga att det var jättekul !
Emma har en tendens att alltid, då menar jag ALLTID , komma försent till skolan !
så jag och lollo va jättesnälla och gav henne en megastor väckarklocka . haha det var gigantisk !

idag kom vi till träningshallen och fick reda på att dörrarna inte gick att få upp ,så det var bara att vända på klackarna och åka hem...
lollo och jag gick ut och sprang istället , för att ha nått att göra ! , det var jätte skönt !
men när vi väl kom hem så tittade vi ut så började det just att snöa... jag är så himla trött på vintern , snälla snällla (snällaaa , ja ber dig....) ge mig våååååår !!!!

jag har inte alls lust att lägga in bilder i dag ,, så jag gör det i morrn ! , (för nu har vi inga prov så jag har inget att göra på dagarna !!!!!)
puss på er !

den e stooor som fan i verkligheten ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0