Josefin - stekpannan

igår som sagt så fyllde LOUISE år ! :D
jag åkte med henne och hennes familj till en resturang som heter stekpannan :)
haha , jättegod mat hade dom !

på väg till resturangen så kom det fram en kille på 45 år ålderna och
ba : uursäääkta (?)  (han var utlänning och bröt så jag hörde inte va han sa riktigt)
(jag trodde han skulle fråga om vägen så jag svarade glatt !)
josefin: jaa !? :D
gubbe: hmm ja bs ak
josefin : huh (?)
gubbe: lukta på min perfym , den lukta gott ??:D frågade han och drog ner kragen på skjortan och böjde sig fram
Louise grep tag i mig och ba kom , och såg livrädd ut !
hahaha , fyfan va konstiga människor det finns ! 

på resturangen, när vi skulle beställa dessert så sa Lollos pappa att vi måste ta en varsin glass , vi var så mätta och vi förstod inte varför vi var tvungna . Han sa att dom va små så vi orkade visst , så vi tog en varsin ! när desserterna ställdes på bordet såg vi att desserterna inte alls var  små.... men det stod ljus i lollos glass ... haha !
då fattade vi vrf vi skulle ta en varsin ! :D hahhaha  det va jätte kul !

nej , nu ska jag springa iväg och packa det sista sen blir det av till skolan ..-.-
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0