Josefin - smoothie och kladdkaka

dagen började ju inte så kul... en vanlig dag i skolan , och veckan har känts lite seg och jobbig hittills, hoppas resten av den bli bättre !
efter skolan skulle jag åka med lollo på röntgen, (hon skulle röntga sitt hjärta) när vi satt på bussen med ungefär 20 minuter kvar tills vid var framme tittade vi på klockan ... och klockan var då 20 i 4 och dom stängde 4 -.- hahah så det blev fika istället ! 
lollo tjatade som fan på att hon ville gå och titta på skor .. och vem säger nej (?)
jag hittade ett par jättesöta skor som man kan använda en vanlig sommardag :D , (önskar dock att klacken var lite längre).
Louise (gris) ville också veta vad hon skulle få i present nästa vecka då hon fyllde år , hon fick då veta att hon får välja vilka skor som helst , så köper jag dom åt henne ! haha , hon blev överlycklig !
dagen slutade iallafall bra !
Looiiiii vad skulle jag göra utan dig och dina skor (?)
här kommer bilder från dagen ! :D

en helt galen matte-lektion !

vi hade lite kul på biologin...

kladdkaka ......


shoes...

Kommentarer
Postat av: Haanna karlsson'

Det där såg gott ut hehe :D

2009-03-10 @ 21:24:04
URL: http://haannak.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gillar skelettet :D haha

2009-03-11 @ 17:35:04
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0