Josefin - rubriker är alltid lika svårt.

dagen började med att vi hade SO-prov. vi fick ha bok så det va ju inte så svårt ! :D
tisdagar, ush jag hatar tisdagar ! de e så himla långa och jobbiga. har nästan bara so och no.

efter skolan så åkte jag och Louise till HC för att fika med min bror, michaela och fanny, jättetrevligt och gott med nått sött i magen.. :D
här kommer en massa bilder från massa olika dagar! :)
puss

finns att köpa på fritids.:D

för att muntra upp en seg dag !

naaw ! vi e asssöööta ! :D
lollo , jag och bloommman


ni har hört mycket om resturangen stekpannan , här kommer bilder därifrån :D
jättegoood mat !!

förrätt  ...

varmrätt

en annan varmrätt

lollo fyllde ju år!!! (dålig bild)

glassen


hemkunskapens lasagne...

dagens fika... hallonpaj! :D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0