Josefin-och fint väder är det också...

jag fick goooooda besked från tandläkaren ! ... JAG SKA FÅ TANDSTÄLLNING !!!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
så jävla glad.!

efter det så åkte jag tillbaka till skolan och såg en kort film.
hela dagen har nämligen vart en temadag (ondskan)... dom har lyssnat på en gammal man som överlevde koncentrationlägren  under förintelsen, intressant !  när man fick ställa frågor och han förklarade fick man nästan tårar i ögonen.
det var också en vuxen kille som pratade om sin bakrund, han var en "hårding" som de säger... han tog tunga droger och hamnade i fel gäng.
jätte intressant att lyssna på !

efter skolan sprang jag och lollo hem till henne , vi va vrålhungriga haha!
ja som sagt ,.... det blev mycket äta ...

haha och det försvann....

puss


Kommentarer
Postat av: Aleks

Vad heter han i som varit i koncentrationlägren ?

2009-04-01 @ 17:03:43
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: ...

han heter emerich, dessutom kallas det VÄRSTING, alltså patrik....hahaha

2009-04-01 @ 17:17:18
Postat av: S

shit! man kan inte tro att ni som är så små kan få i er all den där maten! :oooooooooooooooo

haha <3

2009-04-01 @ 17:50:18
URL: http://sablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0