halk erfarenheter...

nu när Lollo tog upp hur vi halkar omkring på gatorna ..så tänkte jag att ni kommenterar till detta inlägg om dina halk- erfarenheter. Hur pinsamt du ramlade , kanske på ett offentligt ställe , (?)
skriv hur just du halkat i snön !
vi väljer sedan ut en av er som vi tycker halkade roligast .. eller vad man ska säga ... haha!
skriv på ! :D

vinnaren får en permanent länkning i en vecka i varje inlägg !
(tänk på att detta är en prov-tävling för att se hur många som skulle delta om vi senare börjar lotta ut saker!)
 puss på er !

Obs: tävlingen avslutas i morgon vid 5 !


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hur är det med dig idag då? :)



Kram!

2009-03-11 @ 18:54:58
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv; eller hur! Liksom; who doesn't`? XD

2009-03-11 @ 19:06:46
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/
Postat av: Zandra

sv: det är bra :)



hm, Jag halkade utanför en skola en gång! Gosh, det va pinsamt! Massa 4-5-6 inklusive kompisar garva åt mig! ^^

2009-03-11 @ 19:13:23
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Denise

Sv: Antar att jag skriver mitt bidrag hära?



Hur som helst var det i 8an i skolan på skolgården. Vi hade en liten nedförsbacke till cafeterian och genade oftast över backen. Hur som helst var den istäckt över vintern men vi skulle självklart gena iaf. Sagt och gjort och helt plötsligt halkar jag, sätter mig på baken och kanar ner resten av vägen. Måste påpeka att när jag väl stanna så var det i en gegga-pöl. Kul måste det ha sett ut iaf, och jag skrattade så jag grät :)

2009-03-11 @ 19:17:46
URL: http://denisegk.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag och mina kompisar är lite larviga ibland och vi skulle tävla om vem som skulle få sitta fram i bilen! jag ledde och ramla när jag precis var vid bilen. det va en jättestor parkering mitt i stan och många såg. ja det va ju bara gapflabb. :) har blivit ett par halkhistorier för mig denna vinter faktiskt! :P

2009-03-11 @ 19:57:18
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

Jag var på ett köpcenter och pratade i telefonen och gick runt och letade efter min kompis som jag skulle möta. Jag går alltid väldigt snabbt, särskilt när jag är ensam, så hade jag skor med ganska hög klack och det var snö ute så det blev halt när jag kom in..

Precis utanför Vero Moda halkade jag! Och inte lite heller. Ena benet "flög" rakt ut åt höger medan jag satt på huk med det andra, som att jag stretchade. Jag hade handen med mobilen rakt upp i luften och skrek "JÄVLAR" så dom som inte sett mig gjorde det ju garanterat efter det ;-) Det värsta var att jag inte kom upp! Så tillslut ramlade jag framlänges och LÅG på golvet. Det pinsammaste var nog att resa sig och fortsätta gå sen, som att inget hade hänt. Jag kunde inte låta bli att skratta fastän jag skämdes jättemycket.

2009-03-11 @ 22:10:30
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag skulle gå till skolan en dag, och genade genom en skog på en stig. Och det gör jag varje dag, så jag kan i princip gå där och blunda utan att ramla. Men iaf, så en dag var stiegn snötäckt, och det var tydligen is under som jag inte såg. Så jag halkade omkull och skrapade upp hela handen. Senare när jag skulle hem från skolan så gick jag på samma ställe men tänkte gå mycket försiktigare, men halkade igen på exakt, jag menar verkligen exakt samma ställe. Och jag måste lägga till att första gången jag ramlade slog jag i vänstra delen av rumpan och andra gången slog jag i andra sidan. Så dagen efter hade jag två stora och jätte fina blåmärken på skinkorna!

2009-03-12 @ 16:34:05
URL: http://travisbickle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0