Louise - tidigt uppe? = ställer om dygnet!

Jaa, det är så jag ställer om dygnet.. Är uppe jätte sent ( runt 4 på morgonen ZzzZzZzz )dagen innan den sista dagen innan skolan börjar, vaknar sen tidigt så att jag nästan inte ens kommer upp. Sen på kvällen är jag ju så trött för att jag inte fått min skönhetssömn (inte sovit mer än 7 timmar ) och då om jag har tur somnar jag runt 22.00 och så är jag piggpigg inför första dagen.. only första dagen.. men då har jag iallafall vänt på dygnet!hehe Hur gör ni? 
såå.. aa.. jag är vaken nu! Idag lär det inte hända så mycket.. Vi får se, behöver kanske mental träning inför den hemskaste terminen i 9an.. Det finns ju iochför sig bara två.
Frukost här kommer jag!


Kommentarer
Postat av: Daniela

haha smart du e lollo:D

<3

2009-01-07 @ 12:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0