Louise - Teenage Dirtbag

Handbollarna i klassen vann skol-dm i handboll! STORT grattis.
Det blev en dag utan stökiga bollar idag, fresh and clean. Haha, ta inte åt dej Emma.. (a)
Jag menar inget illa om handbollar, jag tänkte ju faktiskt börja på handboll en gång i tiden! = Har varit och tycker att det är en intressant sport.
Vi började idag på musiken spela Teenage Dirtbag, måste säga att det är lika härlig som namnet (?).
Jag, Terese och Emma ska iväg till Östra Real för att gå på deras öppna hus, får se om det är något eller om det är något överskattat.. Byggnaden måste jag säga ser riktigt finfin ut!
Någon som går där?
Det här med gymnasieval är en riktig pain-in-the-as! Jag har bara valt mitt förstahandsval, men vad ska jag mer välja? Det är ju så grymt många, och inte har jag fastnat för någon speciellt, förutom mitt förstahandsval såklart..
Här har ni låten iallafall, Enjoy! Josefin kommer lägga upp lite ... skojsiga bilder från idag!
Emma tråkigt att du missade fysiken idag, jag försökte nämligen rita en giraff, men sedan kom Lasse och förstörde den. Den såg tillslut ut som en kyckling med bröst.. Och såklart kommer MOI med en bra kommentar .. : Någon som vill ha kycklingbröst till middag? HAAAAAAAAh..


Kommentarer
Postat av: Daniela

hahahahah aa fan vad jag garvade lollo:D:D

2009-01-20 @ 17:02:02
Postat av: emma

jag tar åt mig som fan! :'''(



lessen för att jag missade fysiken: nej

lessen för att jag missade din kycklinggiraff: kanske ;)

2009-01-20 @ 18:05:46
URL: http://emmarasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0