Louise - tandställning

Jaha, nu är det då bestämt. Den 9 Februari 8.40 åker tandställningen på!
Har inga problem eller någonting, både jag och mina föräldrar tyckte att jag skulle räta till dom lite dock.
Jag ska ha dom i 1 ½ år, det blir nog inte så farligt, bara att jag kommer känna mej ful och se ut som Ugly Betty (?).
Menmen.. Gissa hur snygg jag blir sen liksom? hah!
Idag har jag varit hos the dentist, och varit på den första och sista lektionen i skolan, funny!
Och jag kom just på att jag ska Never McBeaver till min tandläkare.. -.- Kom inte ihåg varför men jag sa det! haha
Imorgon är det träning, och naomi som är magsjuk :( hoppas du kommer!!
godbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0