Louise - ontontont! ska akuten bli nästa?

Herregud vad ont jag har! Ni kan onekligen förstå! När jag andas.. så känns det som om.. som om jag ska dö...!
Hoppas som fan att jag ska kunna träna på söndag...... min fysiksauppdatering hade ni där.
Min psykiska hälsa är då lite bättre iallafall.. om ni undrade?
Det var efter gympan idag som det började, jag grät t.o.m.. ( ja, så ont hade jag! )
Vi hade iallafall bild och musik idag också, fredag = den kreativadagen! kulkul.
Ikväll ska vi ha gäster från the lövli norrland (=dalarna) .. nej men "skämt och åsido" dom ska komma över för att diskutera hur det blir detr big 50 x 3 + 75 årsfesten som kommer att hållas i augusti!
Så det blir hemmiskväll för mej. Men det är bra, min rygg behöver det. Kanske kan plugga? fyfabian på en fredag?
Nu känner jag mej som mest pluggis hahah! Yttepytte medkänsla kan folket visa? höhö
Aja, nu ska jag gå och hjälpa mami med middagen.
Krya på er, det ska jag göra.
PUSS

Passande hahahah?

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa shit loi den där rygg grejen kan inte ha varit kul:/

<3

2009-01-23 @ 18:00:14
Postat av: Daniela

aa shit loi den där rygg grejen kan inte ha varit kul:/

<3

2009-01-23 @ 18:00:46
URL: http://danielaterese.blogg.se/
Postat av: michaelas fotoblogg

söta bilder i headern! :D

2009-01-23 @ 18:13:20
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Amanda

sjukt gulliga bilder i headern!!

2009-01-23 @ 18:40:21
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0