Louise - Jag vet att ni..

..inte riktigt vill veta vad jag har gjort idag..
såå.. en dialog!
Josefin - åh, där kommer våran mattelärare! ( som då är ganska..väääldigt ruuuund.. )
Louise - *Går fram lite mot läraren och viskar bakåt till Josefin* Tjaaaaaa Kulan!
haha, faktiskt väldigt underhållande! Så de så.
Jaha, ikväll händer inte så mycket, lite matte, mysa framför tvn med te och jaa.. vem vet? Ett troll kanske kommer och knackar på min dörr!
Men just nu så sitter min lillasyster bredvid mej och är extremt gullig, vid en ålder av nio sitter hon med sitt Nintendo DS och slänger ut kommentarer att hon dör hela tiden, svär och frågar varför jag är så ful HELA tiden.. Är dom inte gulliga i den åldern? & vem FAAAN har lärt henne att svära så JÄVLA mycket? :o

Kommentarer
Postat av: Daniela

men haha louise vem kan det vara som har lärt henne svära?? XD

2009-01-12 @ 19:52:39
Postat av: Nicole

hahah din lillasyster är så söt :D <3

2009-01-12 @ 23:22:04
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0