Louise - Godkväll mina små hjärtekrossare!

Okeej.. jag har ingen aning om vad jag ska skriva just nu!
Skolan börjar som sagt om några timmar (?) och den här kvällen kommer jag att spendera till att ta en lång och skön dusch, mysa framför tvn, antagligen blogga en gång till, äta maaaat! herregud, ångest! Jag vill inte börja skolan.. jag vill ha några veckor till på mej att ladda upp.. hehe.. om inte år!
Nu när skolan börjar tänkte jag vara jätte pluggis och tipsa om ett väldigt bra lexikon på nätet.. Man kan skriva meningar och lexikonet översätter någorlunda rätt, men man ser oftast när det blir lite fel, jag gör iallafall.. höhö
http://www.lexikon24.nu/


MOHAHAHAHHAHAHHAHAHHA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0