LOUISE - BACK ON TRACK men ändå inte...

skit, jag har inget internet!
fortfarande...
om dom inte fixar det snart kommer jag personligen kontakta VD;n och be om ett ny data och ett trådlöst bredband..
shit!
men imorgon blir det skridskoåkning för vår del!
vi drar hem till mej, svimmar av hela natten blir upphämtade av Josefins papi, snäll som han är och så åker vi iväg!
gggggggggggggreat.
nu ska jag på uppdrag, finna Josefin ett par varma skor!
SES NÄR MITT INTERNET ÄR LÖST!
KRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAM och åter KRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAM!
älskar er allllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hej ! vi har frågestund i vår blogg nu ! :D

Passa på att fråga nåt <3

2009-01-04 @ 14:30:00
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0