Louise - älsklingar, im back! och jag behövde inte ens slå ner VD:n..

Okeej, nu har internet fixat sig och jag är typ glad.
Glädjedödare eller inte, det är faktiskt skola om någon dag och några timmar. Hemskt sorligt!
Josefin har tagit så bra hand om bloggen att jag blir rörd till tårar (?).. gulleplutt.
Fina bilder på oss när vi åkte skridskor måste jag säga, urk.
Faktiskt har vi installerat våran skrivare som har legat oupppackad i några år.. :/ konstigt.
Men funktionen som jag diggade lite smått var att man kunde göra omslag på CD skivor!
Ni vet?
Vi har också fyllt vårt bibliotek med böcker! Dock inte helt fyllt, men när det blir det får ni lite bilder!
karm på er, och jag skriver snart igen!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för din kommentar, lycka till med bloggen, kram! =)

2009-01-06 @ 18:42:23
URL: http://babbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0