Louise

Idag väntar en konsert och inga lektioner.. typ. Bara dom första tre och den sista.. BAH.
Sthlms Estetiska har konsert så våran musiklärare tar med oss på ett sk. studiebesök, ska bli skoj till max!
Men eftersom han är lite gulligt snål så fick vi bara en halvtimmes sovmorgon och vi måste komma tillbaka till skolan..
Igår var jag, Emma och Terese på Östra Reals öppna hus, jag måste säga att.. DOM HADE CHEERLEADING där.. (dock bara "highschool" cheerleading, men hahahallååå, jag kollade mest på ordet förbluffad som jag var när jag såg det...! )
OCH ATT SKOLAN VERKADE UNDERBAR... inte alls långt bort, och .. JAG HAR BESTÄMT VAD JAG SKA TA SOM FÖRSTAHANDSVAL(!?).
Nu ropar mamma, min frukost är klar! :D
PUSS PÅ RUMPESTUMPEN!

( Orkade inte ta kort på mitt käk, men ungefär sådär ser mitt ut.. lite trevligare bara ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0