Louise

Jag måste bara säga att den där konversationen var mycket underhållande i telefon..!
Sitter här vid datan och kollar runt på shopping sajter, är sugen på att handla liiiite.
Dagens träning var grymtgryyyymt jobbig! Men som sagt all träning lönar sig senare, men jag kan verkligen inte säga att det inte var kul! :D För det var det verkligen!
Jag fick ett sms från min kära vän Terese som sa att hon hade jättedåliga nyheter om Östra Real som jag och mina kompisar är jätte sugna på..
Det är så att dom inte tar in förortselever, taskigt? Ja.
För att utreda det lite närmare ska Josefin och jag ringa till expeditionen senare efter skolan imorgon.
Och justja, skolan börjar imorgon, inte lika jobbigt som det brukar kännas, för på tisdag ska våran skola ha friluftsdag!
Jag, Josefin och Daniela ska ut och rida tillsammans! Hur underbart låter inte det? YEs.
Nu ska jag iallafall trippa iväg till tvn, nu är det " I Survived A Japanese Gameshow " på 6an.
Have a nice Sundag era babianrumpor!
PUSSI

Kommentarer
Postat av: Daniela

jaaaaaaa det ska bli jättekul på tisdag:D

2009-01-25 @ 22:04:24
URL: http://danielaterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0