Louise

Godmorgon!
idag är det en ny dag, och det har gått segt med att försöka logga in på blogg.se eftersom att det inte har gått!
från varför är en ganska bra fråga, dom har väl en liten blackout..
idag är det lördag och jag har en sak att säga : barnvakt..
JAPP!
Jag sitter barnvakt hela dagen åt min lillasyster, mypys.. Josefin kanske kommer och tittar förbi, det livar upp lite, ni missade väl inte hennes abrakadabra igår? hahahah!
Vad ska ni göra idag? Kallt som det är utomhus stannar jag nog inne idag.. latlatlatmask! yes i am!
Imorgon är det träning på söder, och vi har väl alla tränat och tränat?
Nu ska jag och min lillasyster ta lite glass innan vi äter lunch!
www.nyttigafamiljen.nu har tagit plats i mitt hem under dagen!
kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0