josefin & Louise - taken & is

idag va vi äntligen och åkte skridskor ...:D super mysigt väder , men ganska kallt , (bilder kommer senare)
idag är det sista helgen innan skolan börjar ,,,på torsdag e det som vanligt igen -.-
när börjar du skolan?
puss ///josefin


g-l-ä-d-j-e-d-ö-d-a-r-e j-o-s-e-f-i-n ! visst?
bajsa..
nu ligger vi här iallafall på josses säng och har just kollat på  en film vid namn Taken. Gryyymish.
sök på google så får ni läsa om den, orkar inte berätta.. bara om det verkligen någon som vill veta kan jag skriva en liten sammanfattning!
mitt internet är fortfarande nere och snart VD;n för mitt internetbolag.. that biatch is going dooooown!
( Josefin förstod inte den där meningen... jag tyckte den var jättekul! xD )
aja, nu ska vi gå och dricka te och spela BUzzZZzzZZZZZZZZZ!
KRaaaaaaaam / Lois




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0