josefin - floder!

jag kom nyss hem från biografen !
gud va filmen va bra ! , jag rekomenderar den verkligen !!!
vi satt där låångf fram och stor gräät! och då menar jag verkligen det ,,, floderna bara forsade ....
och dom bredvid oss garva som faaan för att vi lät som om vi va med i filmen -.-!


ska också berätta en liten sak som hände innan bion !  hahah vi tog en tidigare buss för att stanna till hos Daniela och skrämma henne och tessie (som vi trodde va där ) genom att skrika när dom öppnade dörren ....
vi tog upp mobilen och filmade , viskade  och garvade ... sen plingade vi på  två gånger med lite mellanrum men ingen öppna .... lollo tittade in genom nyckelhålet och sa : nån går förbi... och sudden (hunden i huset) tittar på nån !
sen gav vi upp och gick ut på tomten... när jag då tittar upp så ser jag nån stå i fönstret ! då är det daniela som inte har vågat öppna dörren för att hon va ensam hemme , ..  -.- fan va kul det va !!!!

liten uppdatering om kvällen !
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0