josefin

nu har jag ätit tacos :D muummmmss!

idag slutade jag klockan tolv för att musiken blev inte av och då pratade vi med vår bildlärare och fick ledigt ! bra som vi är!

jag måste bara kommentera... varför i hela helvetet "hatar" man kenza bara för att hon har det jobb hon har , och får just dom jobben (drömjobben) ?
jag fattar inte !
tänk er in i hennes situation och tänk er hur roligt det skulle vara , och hur arg man skulle bli om folk skrv att dom hatar en !
tänk på det innan ni säger som ni gör!
själv är jag glad för henne ! :D

nu ska jag titta på let´s dance!

Kommentarer
Postat av: rebecka:)

men te är så äckligt haha:o

2009-01-16 @ 21:26:51
URL: http://thebeest.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe aa tack :)



Let's dance alltid mycket skrattframkallande som vanligt hoppas du har haft en bra kväll :)



2009-01-16 @ 21:51:33
URL: http://flamingoforce.blogg.se/fotografier

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0