josefin

en helt vanlig dag i skolan är slut !
jag behöver inte plugga matte nu *pust* för jag fattade allt på lektionen :D haha
min mattelärare säger bra ord om mig inför nationella proven  ,, känns bra :D
känner mig som en mattenörd!


jag läste om att det va tre stycken i australien som blivit attackerade av hajar ! en dog och hittades aldrig, och två stycken i helgen på samma dygn!
delvis en 13-åring som blev biten i benet och räddad av sin kusin!
tänk va läskigt det borde vara :O
och bara bilder på hajar e läskiga :O  skulle dö av att bara ha en haj nära mig :O!

kolla va stor !:O


ärr från att blivit biten

erkänn att denna bild är lite scary?!?!

Kommentarer
Postat av: Daniela

shit dagens läskigaste:O stackars människor:/

2009-01-12 @ 18:14:09
Postat av: naomi

haha den sista e ju fake :)<33

2009-01-13 @ 15:56:15
URL: http://naaomii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0