det här med besökare!

hejhej!

jag tittade lite på våran statestik här, för några veckor sedan hade vi höga antal medans nu har det gått mer... sen i går gick det upp , och nu e det som vanligt igen !
det måste ju betyda att vi har några trofasta besökare varje dag ?
haha
det är iallafall jätte kul när ni komenterar :D


jag kan fortfarande inte fatta att det är 2009 :O
2009 innebär!

bra saker
:
DM
ännu ett sommarlov

dåliga saker:
gymnasuim, vilket innebär inga varv som kycklingpatrullen!

vet inte om jag ska gilla året eller inte!
jag kommer nog att gilla halva året , den första delen , tills efter sommarlovet !
hur ser du på 2009 , ?
puss

Kommentarer
Postat av: Daniela

jag tror som du jossen

först terminen 2009 :D:D:D:D:D:D:D

andra terminen 2009 :( :( :( :( (:

2009-01-02 @ 17:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0