Louise

Känner mej stolt!
Jag har lyckats plugga i stortsett hela dagen, lite små pauser för mej och mina tänder.
På tal om tänder, lite framgång dära! Jag kan äta lite.. Och så har jag switchat till Ipren istället. Måste säga att det fungerar mycket bättre. Men jag får inte glömma att man bara få ta max tre på en dag!
Jag har tagit två.. 200 mg, alltså får jag ta fyra/fem av dom..Hahaha, jag låter som en narkomaaaaan!
Imorgon är det träning! Vi får hoppas att jag klarar av att träna, men om jag kan, så nu jävlar!
DM närmar sig.
Nu ska jag lata mej framför tvn lite, sen blir det mer av det goda.. Spanska, biologi, So och skriva en låt.
Massa skit att göra.
kramiskramis


Devils <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0