Louise - pain and godblesseggs!

Jaa.. Jag har fortfarande ont, ontont! Jag har inga krafter i mina käkar alltså resulterar det i att jag inte kan äta.
Faaaast, jag kan tugga på ägg. Inte med skal på sååklart, utan ett skalat ägg, jag är så lyckligt!
Men jag blev förvarnad att det skulle göra ont när jag åt och så, och skrapsår i hela munnen har jag fått också! GRRREAt?
Som tur är kommer det bara att vara i högst en-två dagar till, *lucky me*
Nu till de roliga nyheterna!
Imorgon kommer jag att ha studiedag!!!!
Nu till de tråkiga nyheterna!
Jag kommer endast att ägna mej åt plugg.. Ensam.. Med min tandväääääääääärk! Buuuuuuhuhuh.
Är det någon tandställningsfantast som vet om det kommer att göra såhär ont hela tiden varje gång man spänner sin tandställning? I want some bloody answers now! Again..!
En finfin bild på min finfina mun och min finfina tandställning. ENJOY!
Okej.. Ni fick ingen bild, det ser ju ut som om mina tänder är helt åt helvete!
Får ta finare imorgon..
Nu ska jag njuta av hmm. Att jag lyckats bli mätt på maten jag mosat och svalt med dryck.
Mums.
Puss på er.
<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: my

Hej, har också tandställning. Du kmr ha oni i ca 2-5 dagar efter att du har spänt! :) Hatar det med

2009-02-10 @ 20:58:56
Postat av: emma

jag tror mer på att dina tänder kommer ruttna och falla bort! :O:O:O:O <3<3<3<3

2009-02-10 @ 22:00:35
URL: http://emmarasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0