Louise - en uppvilad & på bättringsvägen..

Gooooddag!
Nu sitter jag här med full mage och har just ätit lunch då..
Ikväll händer det inte så mycket, ska vara hemma och vila mig och förbereda mej inför träningen imorgon.
Dom två senaste veckorna väntar tre prov:
SO- andra världskriget
BI- Genetik
SP- Språk prov
Önska mej lycka till, det lär behövas haha.
Har varit och shoppat i veckan också, tar lite kort senare.
Det var iallafall en blus från MQ och ett par tygskor från H&M.
Nu ska jag fortsätta att plugga, medan näsan rinner -.-
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: alice

Kul med prov! Verkligen! :(

2009-02-07 @ 15:34:31
Postat av: L

Besök gärna min blogg och kommentera designen :D

KramLina :)

2009-02-07 @ 15:34:41
URL: http://llllw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0