Louise

SPORTLOV!
Veckan slutade hur härligt som helst!
Jag fick en massa bra besked i skolan, MVG i SO- muntliga delen och MVG på en uppsats skriven på engelskan.
Dagen var ännu inte slut där. Skolan hade kommit till Skol-dmfinal i hockey, innan matchen började sjöng vår älskade vän Daniela Nationalsången, fan vad grym du var!
Jag filmade så jag lägger upp ett klipp lite senare. Naomi ska påtal om DM sjunga på DM den 14-15 mars, fan vad kul det ska bli och höra det. Hihi.
Efter skolan bar det av till bromma där Josefin och jag gjorde oss iordning inför en träning, idag skulle vi bli tränade av Zasha, cool snubbe!
Måste säga att sportlovet började riktigt bra!
Ikväll ska jag och Terese vara lite barnvakt till min lillasyster, vi har köpt hem en massa gott som vi ska unna oss.
Ha en bra dag!
Vi hörs senare.
Puss!

Kommentarer
Postat av: emma

ja asssssssssssssssgulligt! :D:D:D:D:D:D hahahaha får man fråga vrf du kommenterade på "fel" inlägg? :o xD



ohja många underbara ögonblick! 8D

2009-02-21 @ 20:20:48
URL: http://emmarasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0