Loooois - tandställningen är på & jag undviker magneter..!

Jaa.. Då var dagen här då jag ska leva med min tandställning i 1-1½ år.. Ganska mycket tycker endel, men gissa hur snygga tänder jag kommer att få senare? hihi.
Hade tänkt att ta kort på dom.. Men jag ser ju inte riktigt klok ut.. HAha.
Och så gör det ont! Mest irriterande.. Lite jobbigt påfrestande på tänderna, sen måste jag tillägga att tandställning är fan livsfarligt! Jag fastnade ju med min tunga i den! Jag fick panik i matsalen och nöp Josse i armen och själv trodde jag att jag skulle dööööö! -.-
Till lite roligare nyheter, i nian ska man ju komma på en egen dans och framföra för le klassen sin.
Vi fem tjejer ( för närvarande eftersom att Emmaknäproblem tyvärr inte kan vara med och blir våran huvudkoreograf )
har kommit fram till vilken låt vi ska dansa till.
Release med Mr Timbaland.. GRRREaaat!
Nu ska jag gå och äte lite alvedon och ta det lungan!
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Daniela

den låten e fett nizz :D

2009-02-09 @ 20:55:06
URL: http://danielaterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0