josefin - mumsmumskrig !

när jag var liten och åt mumsmums , kastade alltid min pappa eller min bror en mumsmums på mig eller varann ! det blev lixom en liten grej varje gång vi åt det !
jag har inte ätit det på evigheter , men i dag så åt vi det ! jag satt där och njöt tills jag fickk en mumsmums smackad i pannan ! -.-
hahah min pappa garva så han höll på att dö, till han också fick en i sitt ansikte ! hahah , då garva han ännu mer  ! -.-
min brorsa satt och smeta in det där mumsmumsen i hela mitt face ! haha...
och min hand/arm !
så jag har tillbringat dom sista 20 minutrarna till att tvätta bort det kletiga från min kropp!
hah lite kul faktist !
det va det roliga i dag ja !

i morgon har vi studiedag ! jätte skönt faktist !!! :D

puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0