snabbis innan film (AA)

Hur har år nollnio varit för dig?
sådär :D
Bättre än förra året?
Nej
Har du träffat några nya vänner?
japp
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio?
spanien och dalarna
Har du flyttat under år nollnio?
noope
Har du hittat en ny låt som du älskar?
varje dag

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollnio?
hahaha... braa (?)
Har du strulat med någon?
haha vilken fråga
Har du sagt jag älskar dig till någon?
nej
Har någon sagt jag älskar dig till dig?
nej tack och lov :)
Har/hade du ett förhållande?
nejjjjee
Hur länge höll det?
??
Vem var du ihop med?
-.-...

SORG&HÄMD
Har någon i din släkt avlidit?
Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?
haha. nää(AA)
Har du varit i slagsmål?
nää

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar?
mjaa
Har du skämt ut dig?
ööh?
Har du ljugit för en vän?
nej
en vän gjort något dumt mot dig?
inte vad jag vet :O

SKOLA
Har någon varit elak mot dig på skolan?
nej
Hatar du någon på din skola?
njee
Har du gjort något framsteg?
japp.. varje dag till bussen (fyfan va tråkig jag e :) )
Har du haft alla rätt på ett prov?
japp

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner?
jaaoo
Har du förlorat en vän?
Aa
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän?
mjaa..typ
Har du haft en relation med en vän?
HUH??
Har du många killkompisar?
jaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

man får veta så mycket om folk när dom har sådana här listor, fast frågan är ju om dom ljuger eller ej:P

2009-12-28 @ 11:51:12
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

2009-12-29 @ 23:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0