Louise

Som Josse skrev har vi börjat skolan vilket just nu känns helt ok, men inte så länge till..? haha.
I sommar har jag inte åkt längre än upp till dalarna med Josefin, sjukt roligt. Tre gånger har jag varit där, lika bra väder varje gång ;).
Men jag har inte bara varit där uppe i sommar, jag och min pappa har börjat renovera mitt badrum.. Ja, ni läste rätt. MITT.BADRUM! Hur överlycklig får man vara? haha... Nejmen, så vi har kollat i kataloger efter badrumsmöbler, letat kakel och en massa saker som man behöver till ett nytt badrum. Sen har jag bara varit hemma med familjen och badat och njutit av den svenska sommarn när det var som bäst. I slutet av sommaren tog vi ett stort steg våran familj, vi skaffade en katt! Jag skriver mer om henne senare. :)
På måndag börjar vårt riktiga schema så som våra träningar, gud vad jag har längtat. Mer om våra träningar får ni senare. Antar jag :)

Jag övningskör nya .. bilen? haha, jag på släktingarnas gård.

Det var ganska kallt!

Min tre månader gamla bebis :D


Kommentarer
Postat av: Hannah

AAA, vilken söööööt katt!!! Måste träffa! KRAM! <3

2009-08-26 @ 16:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0