Josefin - back to reality

Nu har skolan dragit i gång och det betyder att bloggen också ska komma igång !
som ni kanske ser har vi ändrat våren design extremt mycket, vi hade tröttnat på våran och tyckte att det kändes helt rätt att göra om den. Den är dock inte klar men det blir den så snabbt som möjligt !

som sagt så har vi börjat gymnasiet, jag och lollo. vi började i onsdags med "lära känna varandra" dagar. det gick ju bra och klassen känns väl  okey.

hur har eran sommar varit ? min har varit extremt bra ! gått lite snabbt tycker jag , menmen...
det började med svenne semester med min kära pappa och den sidan av familjen (haha), b.la: Gotland, småland, göteborg. Jag och Lollo har också varit i dalarna två gånger en i juni då vi bara va där och myyyste , och sen nu i augusti för att det va femtioårs fest. det va jättetrevligt !
       Mamma, Oliver , Jacob ,hans kompis Ronnie och jag var i spanien en vecka, va väldigt varmt och väldigt kul ! det vill man göra om !:)

nej nu tänker jag inte skriva mera , men som sagt så ska vi börja blogga som förut nu när skolan börjat! :D

jag bjuder på lite bilder från sommaren...
 
jag i en volt

lollo i en påbörjad :)

mina kära tränare från förra året , Louice och Malin tog studenten

jag och lollo första gången i dalarna. haha:)
blogg.se är väldigt segt just nu på att ladda upp bilder,
så ni får flera senare !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0